Omschrijving
ALGEMEEN / LOCATIE:Buitenkans! Dit representatieve, duurzame en zelfstandige turn-key kantoorgebouw van in totaal 767 m² VVO, verdeeld over de begane grond en 2 verdiepingen, is zeer gunstig gelegen aan de rand van het Airport Business Park de Hoek op een mooie zichtlocatie aan de Kruisweg/N201. De op- en afrit van de A4 richting Schiphol/Amsterdam en Den Haag en de A5 richting Haarlem ligt...
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 767 m² In units vanaf 250 m²Lees meer
Omschrijving
ALGEMEEN / LOCATIE:Buitenkans! Dit representatieve, duurzame en zelfstandige turn-key kantoorgebouw van in totaal 767 m² VVO, verdeeld over de begane grond en 2 verdiepingen, is zeer gunstig gelegen aan de rand van het Airport Business Park de Hoek op een mooie zichtlocatie aan de Kruisweg/N201. De op- en afrit van de A4 richting Schiphol/Amsterdam en Den Haag en de A5 richting Haarlem ligt op enkele auto-minuten afstand; Schiphol is hierdoor binnen 10 minuten bereikbaar. Ook per openbaar vervoer (R-net) is de locatie zeer goed bereikbaar en ligt er een halte op loopafstand. Doordat het hier een kleinschalig single-tenant gebouw betreft is het waarborgen van de eigen identiteit hier mogelijk; meer exposure en herkenbaarheid is mogelijk middels het plaatsen van vlaggenmasten. Kenmerkend voor de ruimte zijn verder: de eigentijdse turn-key afwerking (in 2017 verbouwd en aangepast naar de eisen van deze tijd), uitstekende daglichttoetreding, een energielabel A (21 zonnepanelen) en de voorgelegen parkeergelegenheid voor zo'n 15 auto's op eigen terrein.
In de directe omgeving bevindt zich een diversiteit van kantoor-, showroom- en (logistieke) bedrijfsactiviteiten zoals Granton Marketing, Kyocera Document Solutions, Keukenmaxx, Fokker Services maar ook NH Hotel en het Hyatt Hotel Amsterdam Airport. Daarbij zorgt de vereniging Parkmanagement Airport Business Park de Hoek voor een aantrekkelijk en toekomstbestendig vestigings- en ondernemersklimaat. Kortom, een perfecte locatie om vanuit te ondernemen!
OPPERVLAKTE:
- ca. 266 m² VVO kantoorruimte op de begane grond;
- ca. 253 m² VVO kantoorruimte op de 1e verdieping;
- ca. 248 m² VVO kantoorruimte op de 2e verdieping;
Totaal ca. 767 m² verhuurbaar vloer oppervlak (VVO) kantoorruimte.
Er is een NEN 2580 meetrapport beschikbaar.
INDELING:
Begane grond: beveiligde entree, schuifdeuren naar ontvangstruimte met balie, wachtruimte en centraal trappenhuis, ruim opgezette kantoorindeling rond centrale ruimte met diverse werk-/vergaderruimtes met glaswanden en onder meer v.v. systeemplafonds, led-verlichting, verwarming, topkoeling, gemoderniseerde dubbele toiletgroep en pantry met vaatwasser en koelkast.
Trap naar 1e verdieping: centrale hal met gangen, opslag-/archiefruimte, ruim opgezette kantoorindeling met diverse werk-/vergaderruimtes met glaswanden en onder meer v.v. systeemplafonds, led-verlichting, verwarming, topkoeling, gemoderniseerde dubbele toiletgroep. Aan de achterzijde een ruimte kantine met vouwschuifwand naar grote vergaderruimte; de kantine is v.v. een moderne complete keuken met o.a. 2 vaatwassers, koel-/vriescombinatie en oven-/magnetron.
De 2e verdieping is tevens bereikbaar via het centrale trappenhuis en vergelijkbaar qua indeling met de 1e verdieping behoudens de kantineruimte. Op deze verdieping bevindt zich een pantry zoals op de begane grond. Daarnaast een technische ruimte.
Het gehele pand is v.v. te openen (kiep/kantel) kunststof kozijnen met dubbel glas.
VOORZIENINGEN:
Begane grond:
- Eigen /zelfstandige beveiligde entree;
- Dubbele toiletgroep met voorportaal met fontein;
- Pantry met vaatwasser, koelkast en spoelbak;
- Vloerbedekking in kantoorruimten, tegels in hal/toiletten;
- Deels glad afgewerkte wanden/ deels metselwerk;
- Meterkast;
- Led-verlichting;
- Topkoeling per kamer regelbaar;
- Verwarming middels radiatoren;
- Kabelgoot;
- Te openen ramen;
- Representatieve glazen wanden.
1e en 2e verdieping:
- vergelijkbaar met voorzieningenniveau van de begane grond;
- op de 1e verdieping een moderne complete keuken met o.a. 2 vaatwassers, koel-/ vriescombinatie en spoelbak;
- grote kantineruimte op de 1e verdieping met vouwschuifwand naar grote spreekkamer;
- archiefruimte/ technische ruimte.
Het object is aangesloten op het glasvezel-netwerk.
(!) Eventuele huurderswensen zijn in overleg bespreekbaar.
PARKEREN:
Parkeren is mogelijk op eigen terrein met 15 parkeerplaatsen waarvan 4 met laadpaal. Er bestaat een mogelijkheid om de parkeergelegenheid uit te breiden in de directe omgeving.
BESTEMMING:
Conform het vigerende bestemmingsplan Bedrijventerrein Hoofddorp De Hoek en omgeving is de bestemming van het object 'Kantoor'. De gronden zijn bestemd voor kantoren alsmede de bij deze bestemming behorende voorzieningen zoals groen, water, nutsvoorzieningen, parkeervoorzieningen, reclameborden maar ook ondersteunden functies zoals horeca, dienstverlening en detailhandel mits deze activiteit niet meer omvat dan 10% van de brutovloeroppervlakte van de hoofdactiviteit met een maximum van 100 m² (detailhandel) en 150 m² (dienstverlening/horeca).
HUURPRIJZEN:
Kantoorruimte: € 119,- per m² per jaar excl. BTW. Deelverhuur mogelijk vanaf € 135,- per m² per jaar excl. BTW.
Parkeren: € 750,- per plaats per jaar excl. BTW.
SERVICEKOSTEN:
Er is een voorschotbijdrage verschuldigd van € 15,- per m² VVO per jaar excl. BTW voor de door verhuurder te verzorgen leveringen van zaken en diensten (o.a. glasbewassing, tuinonderhoud, onderhoudscontract brandmeldinstallatie, c.v. en koelinstallatie).
BIJZONDERHEDEN:
- Er is een Vereniging Parkmanagement Airport Business Park de Hoek actief welke collectieve taken uitvoert waaronder terreinbeveiliging, bebording, beheer KVO – trajecten, onderhoud groen, gladheidbestrijding en de beveiliging van de gebouwen.
- Het meubilair in de spreekkamers en kantineruimte blijft achter.
- Deelverhuur is bespreekbaar.
OPLEVERING:
In overleg vanaf 2e kwartaal 2023.
HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is 5 jaar + 5 optie jaren, korte(re) termijnen zijn bespreekbaar.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief eventuele servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.
COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
Overdracht
Status
Verhuurd
Huurprijs
€ 119,- per m² per jaar
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Servicekosten
€ 15,00 per m² per jaar
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
1980
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
767 m²
Energie
Energieklasse
A
Energie einddatum
21-04-2027
Parkeergelegenheid
Parkeerpl. niet overdekt
15 parkeerplaats(en)
Prijs per parkeerplaats p/j
€ 750,- incl. BTW
Diversen
In units vanaf
250 m²
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 767 m²
- In units vanaf
- 250 m²
- Verdiepingen
- 2
- Voorzieningen
- Te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming
- Meetcertificaat aanwezig
- Ja
- Turnkey
- Ja
U kunt de brochure
hier downloaden
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.