Terug naar de resultaten
Wasbeekerlaan 24 in Sassenheim 2171 AE

Wasbeekerlaan 24

2171 AE Sassenheim
Huurprijs € 60,- p.m² p.j. Verhuurd

Omschrijving

ALGEMEEN/LOCATIE:
Pal langs de A44 (Amsterdam-Leiden-Den Haag) op een A1-zichtlocatie gelegen alsmede direct bij het NS-station Sassenheim, representatieve kolomvrije bedrijfsruimte van zo'n 850 m² met ruim 500 m² naastgelegen turn-key kantoor-/showroomruimte, welke verdeeld is over de begane grond en 1e verdieping! De vernieuwde turn-key kantoorruimte maakt onderdeel uit van een...
Lees meer

Kenmerken

Soort Object Bedrijfsruimte Totale vloeroppervlakte 1357 m² Aantal lagen 2
Lees meer

Omschrijving

ALGEMEEN/LOCATIE:
Pal langs de A44 (Amsterdam-Leiden-Den Haag) op een A1-zichtlocatie gelegen alsmede direct bij het NS-station Sassenheim, representatieve kolomvrije bedrijfsruimte van zo'n 850 m² met ruim 500 m² naastgelegen turn-key kantoor-/showroomruimte, welke verdeeld is over de begane grond en 1e verdieping! De vernieuwde turn-key kantoorruimte maakt onderdeel uit van een kantoorverzamelgebouw met meerdere gebruikers. De zeer nette bedrijfsruimte beschikt o.a. over een vrije hoogte van ruim 6 meter, 2 overheaddeuren en grote lichtstraten. 

Deze uitstekend bereikbare bedrijfs-/kantoorruimte ligt op het bedrijventerrein Jagtlust met de op-/afrit van de A44 om de hoek wat, samen met het op loopafstand gelegen station én de uitstraling en afwerking van het object, hét onderscheidende punt vormt! In de directe omgeving bevinden zich onder meer Mc Donalds, Digros, Maxi-Gym, keukencentrum Van der Voet, Tortu Badkamers, Reftech, Ski-centrum Sassenheim en Goedkoop Bouwmaterialen. Op het eigen, middels hekwerken afgesloten, terrein bevindt zich ruimte voor laden en lossen, daarnaast zijn er 10 parkeerplaatsen beschikbaar. 

Kortom, de perfecte plek om vanuit te ondernemen met uitstekende bereikbaarheid én zichtbaarheid!


INDELING:
- Bedrijfsruimte: entree via de kantoorruimte, courante kolomvrije hal van in totaal zo'n 850 m² met een vrije hoogte van ca. 6,10 meter met nagenoeg over de gehele diepte lichtstraten en zowel aan de voor- als zijkant een elektrisch bedienbare overheaddeur (ca. 4 x 4 meter) alsmede separate loopdeuren. Aan de voorzijde bevindt zich een inpandige kantine-ruimte van ca. 30 m² met toilet en een uitgebreide pantry/keuken met koelkast, vaatwasser, oven en spoelbak. Aan de achterzijde is een separate werkruimte aanwezig (ca. 28 m²) welke is betegeld. 

- Kantoor b.g.g.: beveiligde entree met tochtsluis en videofoon-installatie, receptie-/ontvangstmogelijkheid, lift en trappenhuis, toegang tot de lichte showroom-/kantoorruimte met centrale hal waaraan diverse grotere en kleine kantoorvertrekken grenzen, allen voorzien van airco en veel raampartijen, gescheiden dubbele toiletgroep met voorportaal en wastafel, vrijdragende toiletten en 1 douche, pantry. Vanuit het kantoor op de begane grond inpandige doorgang naar de bedrijfsruimte.

- Kantoor 1e verdieping: entree via trappenhuis en/of lift, welke direct in de kantoorruimte uitkomt: centrale hal welke toegang geeft tot 6 kantoorvertrekken alsmede tot de dubbele gescheiden toiletgroep met vrijdragend toiletten en voorportaal met wastafel. Aparte pantry met nooduitgang.


OPPERVLAKTE:
- Bedrijfsruimte: ca. 850 m² VVO;
- Kantoor-/showroomruimte: ca. 510 m² VVO (b.g.g. ca. 250 m² | 1e verdieping ca. 260 m²);
Totaal: ca. 1.360 m² VVO


VOORZIENINGEN -/ OPLEVERINGSNIVEAU:
Bedrijfsruimte:
- glad afgewerkte betonvloer begane grond;
- elektrisch bedienbare overheaddeuren (4 meter breed x 4 meter hoog);
- separate loopdeuren;
- grote lichtstraat;
- kantineruimte met uitgebreide pantry v.v. koelkast, vaatwasser, oven en spoelbak;
- toilet;
- krachtstroom;
- verwarming via heaters en warmte-terugwin-installatie vanuit de kantoren;
- alarminstallatie;
- toegang via elektronische toegangskey/tag.

Kantoorruimte:
- beveiligde entree met elektronische toegangskey/tag;
- receptie-/ontvangstruimte; 
- lift en trappenhuis;
- nader te bepalen vloerbedekking in de kantoor-/showroomruimte;
- systeemplafond met led-armaturen;
- kabelgoot met stopcontacten en UTB-bekabeling;
- moderne pantry per verdieping met koelkast en spoelbak/kraan;
- 2x moderne toiletgroep met 2x vrijdragend toilet en voorportaal met wastafel per verdieping, waarvan 1 met douche;
- grotendeels middels glasvliesbehang afgewerkte wanden;
- verwarming via c.v.-ketel en radiatoren;
- aluminium kozijnen met dubbele beglazing en deels te openen ramen;
- elektrisch bedienbare sunscreens;
- mechanische ventilatie / warmte-terug-wininstallatie;
- alarminstallatie.


PARKEREN:
Bij de ruimte behoren ruim voldoende (10) parkeerplaatsen op het voor- en naastgelegen terrein. Aan de zijkant (Wasbeekerlaan-zijde) is er volop ruimte voor laden en lossen op eigen terrein. 


BESTEMMING:
Conform het vigerende bestemmingsplan "Bedrijventerrein Teylingen" heeft het pand de bestemming "Bedrijf-1" met een functie-aanduiding 'bedrijf tot en met categorie 3.2'. Deze gronden zijn bestemd voor bedrijven uit ten hoogste categorie 3.2 van de Staat van Bedrijfsactiviteiten - 'bedrijventerrein' of bedrijven uit ten hoogste één subcategorie hoger dan deze categorie die naar aard en invloed op de omgeving (gelet op de specifieke werkwijze of bijzondere verschijningsvorm) geacht kan worden te behoren tot categorie 3.2. Tevens zijn bedrijfsgebonden kantoren toegestaan met een maximum van 50% van het bedrijfsvloeroppervlak alsmede de bij deze bestemming behorende voorzieningen zoals parkeer-, laad- en losvoorzieningen . Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de gemeente Teylingen.


HUURPRIJS:
- Kantoorruimte: € 115,= per m² per jaar exclusief BTW en servicekosten t.b.v. door verhuurder te verzorgen levering en diensten;
- Bedrijfsruimte: € 60,= per m² per jaar exclusief BTW en servicekosten t.b.v. door verhuurder te verzorgen levering en diensten;


SERVICEKOSTEN:
Ten behoeve van de navolgende, door verhuurder te verzorgen, levering en diensten is een voorschot van € 4,50 per m² per jaar excl. BTW verschuldigd:
- glasbewassing buiten;
- onderhoud buitenterrein incl. vijver;
- onderhoud groenvoorzieningen;
- onderhoud liftinstallatie;
- onderhoud toegangscontrole;
- onderhoud overige installaties (waaronder zonwering, airco en c.v.)

Voor rekening van huurder komen verder alle kosten verbonden aan de levering, het gebruik, het vastrecht en de meteropname / afsluiting in het gehuurde van gas, water en elektra. Huurder is hiervoor een nader te bepalen voorschot verschuldigd welke in onderling overleg, afhankelijk van de uit te voeren werkzaamheden, zal worden overeengekomen. 


BIJZONDERHEDEN:
- De kantoor-/showroomruimte wordt door verhuurder gemoderniseerd en turn-key opgeleverd, in overleg zijn huurderswensen voor wat betreft afwerking en/of indeling bespreekbaar. Het mogelijke afwerkingsniveau is op de foto's weergegeven.


OPLEVERING:
Oplevering in overleg, vanaf medio 2e kwartaal 2020 beschikbaar.


HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is 5 jaar + 5 optie jaren, korte(re) termijnen zijn bespreekbaar.


HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.


HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2015=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).


ZEKERHEIDSTELLING:
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief eventuele servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.


COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object en transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.

Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
Overdracht Status Verhuurd Huurprijs € 60,- per m² per jaar Aanvaarding in overleg BTW van toepassing ja Servicekosten € 4,50 per m² per jaar Bouwvorm Bouwvorm Bestaande bouw Bouwjaar 1994 Indeling Soort Object Bedrijfsruimte Totale vloeroppervlakte 1357 m² Vloerbelasting 2000 kg/m² Vrije hoogte 610 cm Oppervlakte kantoorruimte 507 m² Parkeergelegenheid Parkeerpl. niet overdekt 10 parkeerplaats(en) Diversen Aantal lagen 2 Woonruimte Geen woonruimte aanwezig Locatie Bedrijventerrein Onderhoud binnen Goed Onderhoud buiten Goed Nevenbestemming Kantoorruimte
Hoofdfunctie
Bedrijfsruimte
Voorzieningen
Lichtstraten, overheaddeuren, krachtstroom, betonvloer, heater, toilet, pantry
Logistieke functie
Ja
Oppervlakte
850 m²
Vrije hoogte
610 cm
Vrije overspanning
19 m
Vloerbelasting
2000 kg/m²
Kantoorruimte aanwezig
Ja
Oppervlakte
507 m²
Aantal verdiepingen
2
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen
Luchtbehandeling
Airco, mechanische ventilatie
Prijs
€ 58.305,-
BTW belast
Ja
Functie
Kantoorruimte
Oppervlakte
507 m²
In units vanaf
507 m²
Verdiepingen
2
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Turnkey
Ja
Route van naar Wasbeekerlaan 24, 2171 AE Sassenheim
U kunt de brochure hier downloaden

Contact

Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.
Bedrijfsgegevens
Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring