Werkwijze verhuur & verkoop

BM Bedrijfsmakelaars werkt altijd planmatig en zorgvuldig. Bij de verhuur/verkoop van bedrijfsmatig onroerend goed gaan we eerst vrijblijvend met u om tafel om te horen wat uw wensen en behoeften zijn. Aan de hand daarvan gaan we op zoek naar een voor ú geschikte huurder/koper.

Inventariseren en adviseren
Om u goed te kunnen adviseren starten we met een grondige inventarisatie. Bij de verhuur/verkoop van bedrijfsmatig onroerend goed is het voor ons belangrijk meer te weten over een aantal zaken. Bijvoorbeeld over de gebruiksmogelijkheden van het vastgoed, de gewenste invulling, het bestemmingsplan/de naaste omgeving en beschikbaarheid. Ook nemen we de eventuele fiscale gevolgen van verhuur/verkoop met elkaar door. Natuurlijk geven wij eveneens advies over de marktwaarde van het pand en de bijbehorende huur- of vraagprijs. Dit zijn immers voor u de meest relevante aspecten.


Professionele presentatie
Wilt u uw bedrijfspand succesvol verhuren/verkopen, dan is een professionele presentatie een must. Met een creatieve marketingaanpak zorgt BM Bedrijfsmakelaars ervoor dat uw pand optimaal gepresenteerd en daadwerkelijk gevonden wordt door de juiste huurder/koper. Daarbij maken we – als makelaar 3.0 - gebruik van eigentijdse marketing- en communicatiemiddelen. Zoals professionele fotografie, een hoogtefoto, 360-graden foto’s, digitale plattegronden in 2- en 3D, opvallende brochures, plaatsing op www.fundainbusiness.nl, vermelding op onze eigen website en social media (LinkedIn, Facebook).


Bezichtigen
Zodra er belangstelling voor uw pand is, verzorgen wij op vakkundige wijze de bezichtiging(en). Daarbij laten we alle mogelijkheden zien die het te bieden heeft. Eveneens bespreken we de wensen van de potentiële huurder/koper. Uiteraard denken we graag met hen mee, zodat ze het juiste gevoel bij uw bedrijfspand krijgen. Na een bezichtiging koppelen we het door ons verkregen beeld van de toekomstige gebruiker aan u terug. En bepalen we samen de vervolgstrategie.

Onderhandelen
Vervolgens voeren we namens u de onderhandelingen, waarbij een goede en marktconforme huur- of koopprijs voor uw pand vanzelfsprekend zeer belangrijk is. Evenals de juiste voorwaarden en condities! Daarbij hebben onze directe en persoonlijke aanpak, en jarenlange ervaring als deskundig onderhandelaar hun meerwaarde al vaak bewezen.

Huur- of koopovereenkomst
Als betrokken bedrijfsmakelaar willen we samen met u de beste en meest succesvolle transactie realiseren. Het vastleggen van de gemaakte afspraken is daar een belangrijk onderdeel van. Daarom zorgen wij voor een juridisch correcte huur-of koopovereenkomst waarin alle afspraken én uw belangen op de juiste wijze zijn geborgd. Uiteraard nemen wij deze uitgebreid met u door vóór de ondertekening. Tot aan de oplevering en/of notariële overdracht zijn wij erbij zodat alles goed geregeld wordt.

Inspectie en oplevering
Op de dag van overdracht zorgen wij voor de inspectie en oplevering van het pand in de staat zoals is overeengekomen. Bij verhuur leggen we de opleverstaat in een proces-verbaal van oplevering vast. Dit voorkomt onduidelijkheden achteraf over de staat van oplevering en hoe het pand bij het einde van de huurperiode weer opgeleverd dient te worden.


Notaris
In geval van verkoop van een pand gaan wij ook met u mee naar de notaris. En zijn wij tot aan het einde van dit traject uw aanspreekpunt en partner. Na de sleuteloverdracht mogen wij u feliciteren met de succesvolle verkoop van uw pand!


Fullservice
BM Bedrijfsmakelaars levert optimale service. Vanaf het eerste contact tot en met de oplevering en/of notariële overdracht zijn wij actief betrokken bij de verhuur/verkoop van uw bedrijfsmatig vastgoed. Met deze A tot Z dienstverlening op maat ontzorgen wij u zoveel mogelijk.

Meer informatie
Wilt u meer weten over de werkwijze van BM Bedrijfsmakelaars? Neem dan vrijblijvend contact op via onderstaand formulier of bel
0252 25 50 15.

Contact

Persoonsgegevens
Adresgegevens
Contactgegevens
Opmerkingen
Privacy
Ik ga akkoord met de privacyverklaring